finbesök av familjen

Jag vet, jag vet! Jag har anledning efter anledning nu för tiden till min dåliga uppdatering. Och  himla värt är att jag alltid irriterar mig på bloggar där det hela tiden ursäktas för att man inte uppdaterar. Men åhe, jaja. Jag har helt enkelt prioriterat lite annat nu, livet utanför. :) Min fine bror Eric och hans söta flickvän Emelie kom upp hit till Göteborg i torsdags, och sedan dess har jag velat hänga med dem och bara mysa! Jag skulle egentligen ha följt med Johanna ut till landet men det blev ändrade planer nu. Istället var vi ute och åt igår (huuur gott som helst!) och tog sedan en drink på Puta Madre och Storan. Himla mysigt!
 
Idag har vi spenderat dagen på stan och försökt ta tillvara på solen. Jag köpte två fina toppar på rean hos Weekday, happy day! Och på bästa sätt avslutade vi kvällen med middag ute och sedan en tur till Liseberg. Wiie! Knatade dessutom för första gånge in på späkhotellet Gasten med Eric. Hahah, herregud asså. Skrämde upp varandra rejält! :D Kul kul!
 
Nu blir jag snart vindögd av att jag är så trött. Så vi ses imorgon istället! Sov gott!
 
Igår på Puta Madre! Kameran gjorde något skumt med Erics ögon... riktigt sådär elakt svart är de inte i vanliga fall haha! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0