den stora upptäckarresan - mot slottsskogen!

MItt mission denna sommaren är att se så mycket av Göteborg som möjligt, allt som är nice! Så idag drog jag med Rasmus till Slottsskogen och kollade in alla sköningar som bodde där. Det var vi och barnen... Hade jag varit lite modigare hade jag ställt mig i långa kön av barn till ponnyridningen också, men nu fick jag nöja mig med att klappa getter och fota älgar. :) När vi kände oss klara mötte vi upp Björn och Jennifer i stan för en kopp te (snarare jättekanna!) på Brogyllen. Mysigt.
 
Tråkigt nog jobbar Johanna jättemycket nu (och heey - hon är grym på det!) men vi hann dra ner en sväng till stan innan hon skulle börja. Köpte en fin hatt, en fin burk, ett par fina örhängen och så smet jag in och tog ett till hål i vänster öra också. :) Finfint!
 
Bondade lite med fåret. :)
 
Snubbarna var vana poserare.
 
Gotlandsruss mumsar på Rasmus.
 
Älgar! :D
 
Rasmus in the forrest, no moe words needed.
 
Snygg!
 
Café Brogyllen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0