ändrade planer

Det blev inget dansande för mig idag, får ta det en annan gång helt enkelt. Istället så kom Rasmus kompisar Björn och Jennifer hit och hängde lite. Vi var och handlade lite och de lagade till en supergod indisk linsgryta, med lite vin till så blev det en riktigt fancy tisdagkväll. De gick precis hemåt, och jag sitter och är högblank i ansiktet av en  hemmagjord youghurt- och honungsmask jag trollade ihop på fem sekunder. How nice, huh?
 
Hade nostalgitripp tidigare idag också! Satt och rensade alla bilder och filmer från mobilen i mappar, och åååh Åsa! Så många fina minnen, så många fina människor! Saknar alla en himla massa. :) Tittade på filmer med alla fantastiska rhymesessions, trubadurlåtar om könssjukdomar och dansklipp efter dansklipp med INSPIRATION. Åsa ligger mig varmt om hjärtat...
 
Grym streetart från Paris när vi var där i våras! Likeylike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0