what a hell of a weekend!





Well hej vänner in cyberspace! Jag har haft en spännande helg så jag har inte riktigt hunnit med att chilla framför datorn något, men nu sitter jag och Johanna på tåget som ska ta oss till Norrköping och sedan vidare till Åsa. Och jahadda - visst är det en dag för sent! På något sätt så lyckades vi intala oss (båda två!) att vårt tåg gick tio minuter senare än vad det egentligen gjorde. Pappa körde ut oss till Alvesta bara för att vi skulle inse att vi var tre minuter försenade och fick åka hem igen. Tvåhundra spänn onödigt fattigare!

Men det har iallafall varit en bra helg! :) I lördags var vi och flyttade alla grejer från vår gamla lägenhet till mamma och pappa. De flesta grejerna var mina så uppdelningen med Martin gick smidigt, och det gick väl okej med tanke på omständigheterna i lägenheten också. Så sjukt skönt att det är klart! Nu väntar jag bara på besiktningen nästa vecka, håll tummarna för att vi slipper betala något extra!

Jag och Johanna passade på att fira i lördags kväll också. Hittade inga att festa med i Växjö, lite trist med tanke på hur sällan man är hemma. Men vi gick all in och hade en så jävla rolig kväll ändå! Lite fia med hutt och tequila senare så dansade vi röven av oss på Deluxe. Antagligen tur att kameran inte hade batteri den kvällen, it was intense! ;)

Igår gick vi lite på stan och när vi hade gnällt färdigt över att vi inte kom hem till Åsa för det förbannade tåget så hade vi supermyskväll hemma istället med bastu, filmkväll och snacks. Det blev inte alls så illa pinkat till slut!

Ska bli riktigt gött att komma tillbaka till Åsa, denna vecka kommer bli legendary! Grymma gästlärare (asfeta, på riktigt!) och sedan Streetstar i veckoslutet! Aiaiai!

Kommentarer
Postat av: Miss yo-yoda

Vi är ju ett så jäääkla bra team! Tur att vi missade tåget nu och inte flyget till LA iaf! Stay positive! :D peace

2012-01-23 @ 11:18:49
URL: http://Http://Willberg.blogg.se
Postat av: Amanda

du får faktiskt berätta tidigare när du kommer hit så man kan planera in en utgång med dig ;)



förresten, fin bild på det nyare inlägget;) älskar din stil!

2012-01-23 @ 20:14:56
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0