sockerchock!

Ouff det är jättesent just nu men jag kan helt enkelt inte sova ännu, jag åt marängswiss för inte alltför länge sedan så nu är jag helt uppe i varv! Jag kom precis hem från att ha spelat charader med några från klassen och firat Yared lite att han fyller år. Charader är lätt bästa grejen ever!

Annars har jag haft fullt upp med att hänga med folk senaste dagarna så min relation med min beloved datorn har fått lida en hel del. Jag ska göra mitt bästa, men imorgon kommer Maja hit en sväng så jag kan inte riktigt lova att datorn får så mycket tid då heller, dessvärre. :) Men jag är iallafall happi happi att hon kommer så det blir riktigt nice!

Kanske ska ta och släcka lampan och försöka sova. House imorgon! :D


yoyo, natasa, Alicia, Johanna och jag från klassen! Inga av dem som var med ikväll, men detta var när vi körde en show efter vårt samarbete med musikerna och gick all in på att vara de sex små dvärgarna. Ja vi sket i att vara sju, och ja det är bara fem på bilden. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

03.07.22 !!! Betänk att du till och med är utbildad i sömnens betydelse för vår hälsa! Gå och lägg dig jäddra onge!

2012-01-18 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0