It starts i my soul, and I lose all control

Idag hände det faktiskt att jag smet ifrån vår klass en halvtimme tidigare än vi egentligen slutade. Vi hade en gästlärare, Shaik, från New York som kom och hade en hiphopklass. Han har varit med jättelänge, men det var så hima svårt att hänga med i hans vändningar. Han tappade tråden konstant, hade ingen aning om vad han höll på med i övningarna och sa och gjorde saker som man inte alls förstod varför.

Så himla synd, för man märkte att han har varit med om mycket, och jag tror att det hade varit asballt att ha en historiaklass med honom och få höra om hur hiphopen utvecklades i New York. Men men. Tyvärr blev jag helt seg resten av dagen också. Jag har sovit dåligt i veckan så jag var riktigt trött och fick huvudvärk.

Jag var inne i Katrineholm och köpte mig omega 3 tabletter för någon dag sedan iallafall! Jag borde egentligen äta det hela tiden men har missat sista tiden. Tänkte att jag ska försöka rusta mig lite bättre och stärka imunförsvaret nu när jag stressar om lägenheten och resor och så. Man klarar faktiskt psykisk påfrestning mycket lättare om man får i sig alla näringsämnen som man behöver! Omega 3 = mindre känslostormar! :)

NU ska jag strax pysa iväg för loppis/klädbytarkvällen som jag och Yoyo har dragit ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0