hej från skärrad tjej

Jag och Johanna har varit med om den värsta natten ever! Vi har laddat mentalt hela dagen för att kunna gå och lägga oss nu, sjukt nojiga att något ska hända inatt också.

Grejen är den att det spökar överallt på skolan, och jag har sett och vi båda har hört grejer på vårt rum tidigare. Men inatt tog det priset och vi kände bara att det var en massa jobbig och negativ energi i rummet. Jag såg min lampa tändas och släckas, utan att den ens är inkopplad i eluttaget. Både jag och Johanna har har hört att något liksom har skakat om vårt lilla kylskåp så det låtit som om det vibrerade. Dessutom drömde jag sjuka grejer och hörde aggressiva röster som skällde ut oss och sa att vi är här och stör igen, gör saker som vi vet att den(?) inte gillar och liknande.

Johanna kände skumma grejer i sin säng, som om någon höll om hennes vrist och grejer, och då fick vi nog och flyttade ner våra madrasser mellan sängarna och hade mysfest på golvet istället. Kändes mycket tryggare men vi är fortfarande som två rädda småflickor! Vi planerar att sova såhär några nätter tills vi samlat mod igen. :)


Det var kaos här imorse, men nu ser det ju riktigt mysigt ut! :D

Kommentarer
Postat av: elin

Usch vad otäckt! tur att ni har varandra!

2012-01-13 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0