Åsas awesome loppis!

Det blev jättelyckat med loppisen! Det började ju egentligen bara med att jag och Johanna hade en heeel del utrensade kläder som vi inte hade någonstans att göra av, men nu var det faktiskt många som kom med högar av kläder och det såldes/byttes överallt. Jag tjänade väl en trehundralapp eller så, så jag är jättenöjd! Bättre än inget alls. :) Allt blev inte sålt dock, men vi tänkte dra fram det i april när vi kommer ha hiphoploppis i samband med ett jam vi kommer anordna.

Jag fick också hem ett par schyssta slitna byxor alldeles gratis och en fet t-shirt för 45 spännisar. Ska nog se om det kan gå att sy in jeansen lite, annars är jag helnöjd! Whoop whoop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0