vi är bra på att festa punkt

Jeeeez! Vi har varit en hel del bakis idag, festade med Taiwaneserna (deras sista kväll, buhu!) till fem på morgonen! Vi lärde dem alla våra drinking games och de lärde oss sina, Vi spelade biljard och blev ägda stenhårt, spelade beerpong och fick ge igen lite, vi skrattade tills vi dog, vi gick runway ute i korridoren och råkade väcka folk, vi sprang iväng vid tvåtiden på natten för att köpa mer sprit och vi hade det askul! :D Sköna snubbar! Bästa var att deras engelska bara blev bättre och bättre ju mer de drack. :D

Idag var inte lika rolig dag, hehe. Jag har mått hyfsat ändå men tjejerna har haft en riktig baksmälla. 8) Elmaze har varit hemma hela dagen, och jag och Yoyo drog till Nappytabs och köpte brallor till mig och sedan till Debbies. Tog klass för Phlex, och det kan jag inte rekomendera till någon. Gillade inte alls klassen, men nu vet vi det iallafall!

Valentine´s Day idag också ju! Vi har sett en hel del ungdomar med rossor och chokladaskar i handen, precis som på film. Ibland ville vi kräkas lite, men sen valde vi att fira med att köpa varsitt kopisarband till oss tjejer. :) Men kärlek till er alla därhemma! ♥


Här hänger vi, i allrummet! Det finns ett bord speiellt anpassat för beerpong, så det säger ju kanske en del om stället vi bor på!


Ah yeah! Man ser ju vilka som vet hur man posar iallafall! BAM! :D


No words for this. Peace.


Hahaha Dave till vänster ser lite allmänt inknycklad ut. :D


Hehehe fullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0