TGIF

Detta får bli ett kort inlägg, jag behöver verkligen sova snart! :) Vi har varit helt lediga idag, bara för att Oskar inte ville komma ut hit när vi var så få elever. (Många har åkt hem och bort.)  Så himla tråkigt! För när han väl är här så har han så jävla bra klasser, och nu kommer jag inte få dansa locking alls innan vi drar till LA. Lame. :(

Men men. Jag och Johanna tog en skön sovmorgon och åkte in till Katrineholm efter lunch idag istället. Vi strosade runt i affärerna och  bara tog det lugnt. Vi var hemma till middagen och ikväll har det varit fiesta i Almen. Vi plockade fram förfestspelen och vattenpipan, så det blev ett riktigt bra kväll! Jag, Johanna, Erika och Rasmus var dessutom ute i bara underkläder och hjulade i snön, bara för att liksom. Hehe! :D

Sov gott alla! ♥


Jag orkade inte leta up kameran, fick blli en nån dag gammal bild istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0