pirr i magen!

Hej och hå, förstår ni hur snart vi drar nu? På fredag, vilket betyder att det är IMORGON! De senaste dagarna har jag haft fullt upp med alla förberedelser och fix. Jag och Johanna har storstädat både huset och vårt rum, tvättat allt och packat. Sen alla smågrejer som måste ordnas inför resan också. Men nu börjar det äntligen reda upp sig. Jag ska mest kolla igenom packningen igen och se så jag har vad jag behöver, och sedan pyssla om mig själv med att måla naglarna och sådär. Then I´m good to go!

Igår kväll fick jag ont i magen av packångest, men idag känns det bra igen. :) Det är ju faktiskt inget u-land vi ska till så det vi har glömt kan man ju köpa där. Betryggande! Men vi har också hunnit med att titta på film och hänga med folk lite. Nu ikväll fixade killarna till det med ost och kex, vin och gitarrspelande i Björken. Mysigt! KOmmer sakna en massa folk från skolan!

Nu ska jag sova så jag orkar med klassen med Niki imorgon! Vi hade förresten house med Maggie idag. MAGISKT! Detta är anledningen till varför jag gör vad jag gör! ♥


Mjaa men det tar sig!

Kommentarer
Postat av: Yourso

Buhu, det känns som om jag kommer sakna dig mer för att du är längre bort. Du måste blogga mycket när du är iväg! Ha det bäst Halotonen <3

2012-02-09 @ 07:19:25
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0