I love my life! :D

Shit vad jag älskar den här stan! Idag har vi försökt göra oss lite hemmastadda och leta upp dansstudiorna, de bästa matbutikerna och fattat hur vi ska åka med tunnelbanan. No stress, vi har gått in i alla butiker på vägen och chillat oss fram. Finns så sjukt mycket bra shopping här att jag dör lite! Vi kommer definitivt komma hem med en extraväska var härifrån, utan tvekan!

Stan är ju galet stor, så idag har vi bara hängt runt Hollywood Blv där vi bor, och i North Hollywood där flera av studiosarna (stavning på det?) ligger. Funkar asbra med kollektivtrafiken, även om alla påstår att man måste ha bil här. :) Skönt det, jag är livrädd för att köra bil i en sån här stad, fyrfiligt och hur mycket bilar som helst. Ouff!

Träffade på Majas kompis Cissi också! Hur stora är oddsen för det egentligen? Hon har precis flytttat hit, så vi skulle hooka upp och hitta på något här. Hon har varit i LA flera gånger och kan stan lite bättre än vi, obvioulsy, så det skulle vara asnice! :D

Har ni hört att Whitney Houston dött förresten? Fick höra det av en kamerasnubbe på gatan som ville filma när vi berättade om hur det påverkade oss. Vi tackade nej.. Men vilken jävla förlust, hennes röst är fantastisk! :/


Happy happy girl @ Starbucks!


MJAU!


Anam nam!


Hollywood Boulevard! Här bor vi! :D


Det finns en massa bra butiker med roliga grejer! Detta var en gigantisk second hand på Hollywood Blv. Jag köpte de fina skorna! :) NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0