Välkommen 2013!

Jag har finally fått min nya fina kalender från tryckdig.se! Love it! Jag har beställt därifrån de senaste tre åren (fyra nu!), efter att ha insett att jag lägger så himla stort fokus på en almanacka varje dag, det blir ju faktiskt uppemot 1000 genombläddringar om året. Ja. Jag älskar ordning och reda, och ja, jag älskar bra planering. Speciellt planer som skrivs ner med färgglada fina pennor, och med fina pratbubblegem som troget visar veckornas framfart.
 
Det känns lite som om min kalender liksom sätter tonen för året som kommer. Förra året var det fokus på att leva livet fullt ut, fånga drömmarna och våga satsa. I år är jag lätt förvirrad och något mer misstänksam mot livet i sig. Men jag ser fram emot att året kommer blomma upp, lite sakta och med försiktighet.
 
Front page. Förbannat snygg!
 
En bra uppmaning på första uppslaget.
 
Och så ett gäng fina bilder i början som gör mig glad ända in i själen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0