#utepålandetochhardetbra

Jag är back in Småland, och just nu i en lyxigt bäddad gästsäng ute på landet hos syster yster med familj.Jag kommer sova så himla gott inatt!
 
Vi har haft familytime idag, big time. Mamma och pappa fick en surprisedag av oss barn som blev jättelyckad. Vi började med lyxfrukost med allt man kan tänka sig hemma hos Eric och Emelie, fortsatte sedan mot Sävsjö och Boda Borg för en heldag där. Asroligt! Jag har aldrig varit där tidigare men det var grymt. Bästa var pappas sälskutt in i tunneln och hans besvikna blickar när jag och Lisa bara lyckades klanta till det, haha!

Efteråt fortsatte vi hit till Kråketorp och fick svingod mat, bastade med olika hemmagjorda lerkurer och drack vin. De andra åkte hemåt, men jag passar på att stanna över natten. Jag får väl se lite när jag åker till peppen igen, om det blir på julaftons morgon eller imorgon nångång under dagen.
 
Men jag är iallafall så härligt mjuuuuk och skön just nu så jag smäller av lite. Vill gojsa in mig i mig själv. Mmm!
 
Jag och Wilma hade serious gossession igår. Hon tar alltid väl hand om mig när jag kommer hem! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0