målmedvetenhet

 
Vad hände med den här? Jag satt och typograferade (is it even a word?) och ansträngde mig verkligen jättehårt för att få det fint, men den blev liksom aldrig riktigt färdig. Tanken var att den skulle upp på väggen med mina främsta mål under hösten och vintern väl synligt, för att hela tiden bli påmind och sträva efter positiv förändring.
 
Nu är vi ju faktiskt redan en bra bit in på vintern, men jag har ändå lyckats med en del av målen jag hade tänkt skriva upp. Jag har numer ett heltidsjobb, det funkar bra och jag trivs med mina kollegor. För nu är jag helt nöjd. Jag har också skaffat mig ett bra boende, en fet lägenhet med ett eget niceigt rum. Däremot har jag inte lyckats skrapa ihop tillräckligt med tid och pengar för att kunnat dansa som jag har velat. Nästa termin får bli min tid, dans och jag har en hel del att catch up. Och sedan var det också lite mindre delmål jag gärna håller för mig själv. :)
 
Nytt år snart med. Jag gillar ändå tanken på det här med nyårslöften. Jag gillar att tänka ut ett enda riktigt bra löfte - eller en strävan att gå efter. Ska klura ut något bra som känns motiverande. :)
 
Har ni några nyårslöften som ligger begravda och bortglömda? Eller något nytt att fokusera på till 2013?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0