God Jul @ Ugglan

Jag vet att det är mitt i nynatten, men jag ville bara kika in och säga hej! Jag drog med ett gäng gamla klassisar till Boulehallen vid Nytorget en sväng efter jobbet idag, lite hejdå-mys innan alla åker hemåt inför julen och sådär. Jättemysigt! Vi satt och spelade yatzy och drack öl, men vi missade rundpingisen innan de stängde tyvärr. De andra fortsatte vidare till en annan bar och jag tuffade hemåt runt 23 eftersom jag ska jobba imorgon.
 
Men jag har lite svårt att gå och lägga mig nu, haft Alicia Keys-session med mig själv och kände att dansglädjen börjare pirra nere i tårna igen - hej gamle kompis! Jag har verkligen inte haft någon motivation/inspiration/ork - you name it, på jättelänge. Den långa bussturen som ska ta mig ner till Småland ska helt och hållet få dedikeras åt funderingar kring framtiden - jag behöver förändring!
 
Men nu behöver jag sömn! Sov gott!
 
Elmaze is totally koncentrerad på domino.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur länge stannar du här?;)

Svar: Jag åker igen den 27e! :)
elin har ordet

2012-12-20 @ 20:47:03
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0