crazy ass motherfucker snowkaozz

It´s been a loooong day.
 
Snökaoset tog över hela Stockholm, och som vanligt blev det kaoOoozZ med all kollektivtrafik på en gång. Jag hade riktig tur som kunde ta mig till jobbet. Stod och väntade på bussen (efter att ha pulsat ut genom vår dörr - vi fick knuffa upp den, helt igensnöad!) när det gick ut att alla bussar var inställda fram till runt tre. Jag började jobba vid tolv. Men ett snällt gammalt par skulle ta bil in, så vi var några från busshållplatsen som faktiskt kunde ta oss in till stan ändå. Efter att vi hjälpt en tjej med att putta igång hennes bil, snorhalt. :)
 
Sedan var det inte en enda lugn sekund på jobbet. Jag skojar inte när jag säger att ALLA tåg var antingen grovt försenade eller inställda. Många glas vin gick det åt. Sedan allmänt kaos med vatten som stängdes av då och då också. Men jag kom hem smidigt och fint!
 
Okej. Nog om trista jobbuppsatser. Hur mår ni i decembermörkret? Jag kom hem till nybakat julgodis och mys, känns helt okej! Och imorgon blir det en snabbis till julfest efter jobbet och på lördag drar jag till Växjö för kalas! Det är mycket nu, men jag gillar det faktiskt. Jag har massa energi just nu! Eller ja, nu och nu. Nu vill jag helst sova men måste packa inför helgen, annars hinns det inte med. Men in the big picture, så är jag himla glad!
 
Lite många katter nu, men nåt sånt här såg väl hela svenska befolkningen ut idag. :) Plums, plufs, plums.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha! Älskar katten! Ungefär så har C det här hemma, han tycker det är väldigt onödigt med snö!

Svar: Hahahah stackarn! :D
elin har ordet

2012-12-06 @ 08:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0