vi-ska!

 
Galen lördagkväll? Inte direkt för min del, men jag har haft det nice ändå! Är i Växjö nu några veckor framöver för jobb, jobb, jobb. Men hey! Det är ju inte varje dag jag är här så jag passade på att möta upp Kajsa inne i stan, det är ju ändå Karl Oskar-dagarna i krokarna. Hängde med bandet Vi-Ska! i deras replokal och snackade lite, nice vibe. Hustlade till mig en fet snapback också. Jag reppar mer än gärna, gillar deras musik som fan! Kolla upp dem på spotify, ni kommer bli glada! :D
 
Men annars var Karl Oskar precis som det har varit de senaste åren. Folkfest liksom. Hade himla roligt här när jag var yngre, och det är väl då det är som ballast. Drog hem tidigt, kände inte alls peppen. Min hosta kommer bli glad, förhoppningsvis! Och nu måste jag fan sova för imorgon ska jag måla tak hela dagen. Ingen vila, ingen ro!
 
Nu kör vi. :) Tre veckors jobbfokus börjar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0