vardag

Jag vaknade imorse av världens hostattack, men såhär framåt eftermiddagen glömmer man nästan bort att man är sjuk igen. Och så fortsätter dagarna, samma sak. Skönt är väl det att man får tillåtas att glömma lite och tro att man är på topp. Jag njuter lite av solen, väntar på att datorn ska laddas upp ordentligt så jag kan sitta på balkongen och lyssna på en föreläsning, andas lite frisk luft och dricka flädersaft. Väntan är också skön, med fina Frank Ocean i högtalarna. Dansade omkring (jag vill dansa nu!) som i extas alldeles nyss tills jag blev påmind om min kropps krassliga läge. Men det är nice vibe, fredagen till ära.
 
Det är typisk vardag - lite jobbande hit, lite pluggande dit. Slänger in en tvätt emellanåt och funderar på vad jag ska packa. Orkar inte riktigt tänka tre veckor framåt egentligen, men hej och hå, det får gå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0