iiiiiih!

Nu är den äntligen snart här! Årets grej - min födelsedaaag!
 
Jag är så himla peppad på att fylla år. Man kan ju faktiskt inte vara nere på sin egen födelsedag. Jag hoppas bara att jag slipper var ute och platta om sliprar på jobbet som jag fick göra idag. Var i princip själv hela tiden - utan vare sig trevligt sällskap eller musik, och blev mer och mer uttråkad och sur. Åååh om jag måste göra samma sak imorgon kommer jag böla!
 
Men! Jag fick också en fin Morakniv och nya handskar i förskottspresent i av några kollegor. Hehe, fint. Det kommer nog krävas mycket för att jag inte ska flyga på moln imorgon ändå. Jag färgade till och med håret och fixade naglarna lite dagen till ära, så man får känna sig lite fin - trots att man glider fram i betongdammet. :)
 
Men nu är det dags att slå ihop datorn och sova. Efter jobbet imorgon får jag skynda mig hem och förbereda för grill-födelsedags-fest-utgång med fina fina människor jag saknat, taggad taggad taggad!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oooh vad nice! Hoppar på moln för din skull här i lilla Flen och önskar jag kunde vart där <3 lycka till imorgon och ha en superficiell dag från morgon till kväll !!!

Svar: TACK FINASTE!! <3
elin har ordet

2012-08-10 @ 08:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0