HEJ!

Lite glest bland uppdateringarna på senaste dagarna, och det beror på att jag numer har blivit Stockholmsbo! :) Jag och Pontus tog vårt pick och pack i hyrbilen igår, hann inte mer än att packa in grejerna innan jag behövde jobba lite. Packade upp en del och tittade sedan på Scrubs hela kvällen. Jag har ett yttepytterum och väldigt mycket grejer, så jag måste börja försöka göra lite plats idag. Det ordnar sig.
 
Men idag då? Jooo idag var jag på Marikas och undervisade lite! Malin (som är i LA och kommer hem i helgen) behövde en vikarie till hennes två klasser, det var tydligen både öppet hus och kursstart. Första klassen var det knappt nån på (två små knattisar och en icke-fungerande spotifylista. Småkidsen verkade sådär roade av mitt sjungande men vad ska man göra? Hehe.) Andra klassen var däremot jätterolig och musiken ville funka, så det var nice. Kul att ha klass igen, saknar det lite. Känns bra också att kanske få in en liten fot där, alltid bra. :)
 
Men nu måste jag ta en dusch - vill inte lukta usch! :)
 
På tunnelbanan, på väg till Marikas.

Kommentarer
Postat av: Yourso

Du ser så dope ut! Och tunnelbanan gör bilden helt...DAMN!

Svar: Haha tack fina du! <3
elin har ordet

2012-08-29 @ 19:47:34
URL: http://Yooursofine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0