glajjor on a budget

 
Min helg so far har varit asbra, min födelsedag var fin och jag har de bästa vännerna! Johanna kom hit en snabbis igår, och tog tåget tillbaka till Göteborg idag. Vi var nere en sväng på stan tidigare idag. Bakislunchade på Koh Thai med bästa Kajsa, jag hade en lockingklass för ett gäng på svensexa och strosade lite i solen. Johanna var snäll och köpte mig ett par nya glajjor. Exakt likadana jag köpte för ett tag sedan, men som blev lite bortslarvade under en utlåning på Åsa. Men nu har jag alltså ett par igen, för endast en femtilapp på Ur & Penn. De rear ut alla solbrillor nu, passa på! Jag köpte dessutom mina runda favvisar där på rean förra året, så det finns alltid godbitar.
 
Och hörrni! Miss Yoyo tog dessutom sitt körkort igår! Titta in här och gratulera vettja så blir hon glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0