en sån där dag helt enkelt

Vilken dag... Jag har jobbig huvudvärk som inte vill släppa och är ganska seg överlag. Johanna blev månadens säljare på sitt jobb (hurra!) så igår var vi ju tvungna att fira lite! Elsa och Mikaela kom hit och förade lite efter att Johanna slutat. Fortsatte sedan ner till stan och var ett tag på Queen, sedan Peacock på det. Det spårade lite mer än vad det var tänkt, haha. Så jag har varit lite småbakis hela dagen. Och att det sedan har varit lågtryck med åska och ösregn har liksom spätt på det hela också. Får ni också ont i huvudet vid lågtryck?
 
Men annars har jag jobbat en del idag, känns bra! Försöker boka lite skypemöten och sådär så jag har lite ordnat till nästa vecka. Jag ska ner till Växjö och jobba på Abetong i tre veckor nu på måndag. Det blir långa dagar när jag dessutom ska få tid över till att jobba med mitt nya jobb, göra färdigt och avsluta min musikteorikurs samt försöka träffa vänner och familj på det. Pjuh. Det blir tre veckor av total fokus.
 
Ungefär såhär vill jag göra nu. Chillar'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0