back in the days

Hej alla fina! Nu har jobbandet kommit igång på riktigt, idag gjorde jag min andra dag av femton på Abetong. Hittils har jag bland annat fått montera skuldror till sliprarna och platta om. Säger er antagligen ingeningen men det innebär en massa bärande av metalldelar fram och tillbaka. :) Det är lite halvsegt men helt okej. Jag ska göra det bästa av det och försöka ha roligt ändå.
 
Det är ändå många som fortfarande kommer ihåg mig sedan jag var där sist. Vad kan det vara? Fyra - fem år sedan iallafall! Då var jag arton år, med skinn på näsan men ändå lite sådär halvkonstigt blyg. Fem år senare, screw that. Det är samma tugg som sist, samma jargong. Men jag har lite koll på grejerna och jag vet hur saker går till. Så let´s do this. :)
 
Haha! Såhär såg det ut sist jag jobbade på Abetong. Liten Elin i stort munskydd. Söta flätor och diadem fick också vara med. Jag hade så himla gullig stil back then.
 
Men nu ska jag ner till stan och möta upp Evelina för en fika! Alldeles för länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0