Asa Herrgård

Hej fina! Tänkte bara slänga in en snabb hälsning innan jag ska sova, kommer däcka på kudden kan jag lova! Efter en dag på jobbet åkte jag och pappa direkt till Asa för att mysa lite med Einar. Vi i familjen och så Einars farföräldrar åkte till Asa Herrgård och käkade en supergod grillbuffé, mysigt ställe och en glad unge som alla skulle tramsa med hela tiden. Vi var ett av de där sällskapen där precis alla ska göra sig till för att få en litet flin från Einar. Hehe. Well what can I say? Jag är en stolt moster som saknat min systerson hemskt mycket! :)

Blev sedan kaffe hos Lisa och Axel innan jag var tvungen att åka hem för att planera lite smått inför en lockingklass på lördag. Jag lovade Axel att hålla en klass på en svensexa, kul! Måste verkligen planera mina dagar för att hinna medd allt, finns ingen tid what so ever för att glida och lata mig. Och hej vad man får mycket gjort när man inte har någon tid för att slacka lite i planeringen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0