ÄNTLIGEN!

 
Åh hörrni, jag har lite smått spänningshuvudvärk och är lite matt i kroppen just nu. Jag har suttit och bölat och haft ångest under två timmar ikväll, och nu är jag äntligen fri. Jag pratar om sluttentan i Musikteori. Fyfan. Jag kunde ju inte valt en tråkigare kurs, och allt var cpsvårt för mig som aldrig ens plinkat på ett piano tidigare. Alltså, vad trodde jag?
 
Men jag klarade mig alltså med nöd och näppe (på riktigt, på håååret att det inte gick vägen) så jag firade med lite vit kladdkaka och fläderchampange som Lisa gjort. Gott!
 
Och nu ska jag bara sova, sova, sova. Snart är vecka två avklarad på Abetong. Hittils har jag skaffat mig en maffig bonnabränna (inklusive vita, permanenta "handskar"), saftig soleksem, rivsår och brännsår över underarmarna och betongdamm i näsan. Men vet ni vad? Jag är ändå sjukt pepp och jobbar på, för fan att lite industriatmosfär ska knäcka mig. :D *fUck tHE POlicE!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0