oooh lord.

Åsa ballar uuuur!

Igår fuckade alla ur ordentligt, och det lyckades bli en repris med allt vad det innebär på vår beerpongfest förra terminen. Gosh. Vi vann såklart beerpongen, jag dansade och posade för fullt, jag och Johanna vilade lite på badrumsgolvet, jag hade flera mental breakdowns och behövde prata deep shit med folk, och jag vaknade BAKIS.

Det löste sig efter en dusch, men jag trodde jag skulle dö lite där ett tag. Men det blev nice bakishäng på kaffestugan och sedan chill framför TVn så det har varit en bra dag! :)

Verkar ha blivit mest bilder på mig och miss Yoyo (kamerakåta? eh ja.) och det var alldeles för många som krävde censur för att visas up här! Ouff! :P Men roligt hade vi! :D


Vi passade på att smsa Freeze. Bra där. :P Bifogade en spexig bild och allt, haha!


Jag hade på mig den fina fina klännningen som Erika sytt! Och bara ben - heja våren!


Ibland vill jag bara ÄTA OPP DAJ!


Beeeeeerpoooong! Eller pingpong som Erika säger. :D


Hemlissssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0