IKEA

Mamma och jag bestämde oss för att göra en liten utflykt till IKEA idag! Jag har inte varit där på aslänge så det fanns en massa fina vårnyheter att kika på. Handlade dock ingenting, men drömde mig bort till fina takvåningar och mysiga lägenheter jag vill bo i i framtiden. (Vad hände med dubbel-i, funkar det ens?) Oavsett vart jag hamnar vill jag så himla gärna ha en balkong! Finns inget bättre!


Superduperfina utemöbler. Jag försöker sälja in dem så gott jag kan så mamma och pappa köper dem. I dem skulle man surpla lemonad kungligt i sommar.


Söta sommardukningar. Man får tänka bort att det antagligen ska bli snöstorm (!) imorgon. Aaah god damn it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0