"I dansen kan den andliga världen och den materiella leva parallellt utan konflikt."


Min vackra Wilma Sofia Rosenknopp! ♥

Mmmm! Just nu är livet skönt igen! Jag bestämde ju mig för att åka hem lite tidigare, och det passade perfekt att Eric hade jobb i närheten och kunde komma förbi Åsa en sväng! Så roligt attfå visa hur jag bor och vart jag håller hus! Vi tog en syskonroadtrip hemåt Växjö - pratade om allt, sjöng oss hesa till musiken och spelade luftgitarr tills fingrarna blödde! Perfekt!

Mamma fixade lite te som vanligt när jag kom hem, stoppade en bok i handen på mig och sa åt mig att ta det lite lugnt. Så nu har jag legat och gosat med kissen, läst en inspirerande bok och kan nu inte sluta tänka på existenciella frågor, vad jag har för avsikter och syften med mitt liv, vad jag vill dela med mig av till andra och hur och när jag kan hitta mina tomrum att fylla med insikter. Vackra pauser som längtar efter något annat.

Det blir mysigt att vara hemma på lite rehab från stress. Ska försöka bena upp alt i mitt liv lite och se vad jag kan göra något åt, och vad jag egentligen bara ska skita i och lägga åt sidan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj! Vilken bok var det?

2012-04-05 @ 16:40:48
Postat av: elin har ordet

Det var Häxan från Portobello :)

2012-04-06 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0