eh. ja



Okej, riktigt såhär gulligulligt har vi det inte, men damn alltså. Vi bor verkligen i ett riktigt brudrum. Rummen är så himla instutionliknande att jag kände mig tvungen att få upp så mycket som möjligt på alla väggarna, för att få till en lite mysigare känsla. Här har vi vår smyckeshörna! Vänstra sidan av snöret är mitt, det går lite inflation i fjädrar just nu. I´m obsessed and I just wont stop buying them.

Våra fab väskor från Sephora får också hänga där och förgylla väggen lite. Den vänstra kopparfärgade är min, och gissa om jag blev glad när den blev superprissänkt under tiden vi var i LA. Jag gnällde länge för att den var mer än dubbelt så dyr som Johannas orangea, men helt plötligt fanns den till samma pris. 8) Oh haaappy daaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0