Det har vänt! :D



Såhär började min dag. Låg och stirrade ut i ingenting och bara var ynklig. Men den blev så himla bra! Jag känner att det har vänt nu, så nu ska jag bara försöka komma på banan igen och käka bra mat och sådär. Har bara levt på några mackor och lite fil på två dygn, så det känns i kroppen att man är lite seg. Knatade bort till danssalen innan och fick umgås lite med folk, och har sedan kunnat fixa lite på rummet, så man slipper känslan av instängd sjuklighet. Packar lite smått nu, jag bestämde mig för att dra hem till peppen igen imorgon kväll. Kommer ändå inte kunna dansa och lovet börjar ju snart anyways.

Hade förresten sjukaste känslan inatt! Jag tog en Valerina Forte - ett naturläkemedel som ska linda oro och sömnrubbningar, så jag skulle få sova lite bättre inatt. Jag tror fasen att jag blev lite hög! Låg och drömde jättekonstigt om ett vinterlandskap där jag träffade både Nasse och Tiger från Nalle Puh. Allt gick i rosa och mintgrönt och jag skulle precis ge mig av och leta upp Kanins hus när jag började vakna till. Vaknade av att jag liksom låg och klappade på och typ lugnade mig själv. Och så kom jag fram till att mina magknip var två olika känslor i kroppen. En manlig och en kvinnlig. Jag kunde skilja precis på när det var vad - men jag har ingen aning om varför. Låg och tänkte att detta måste jag berätta för Johanna så fort jag bara kunde.

Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0