cravings


Bästa introt någonsin, får rysningar varje gång. Mjau!

Åååheeej! Jag har legat död i min säng sedan jag kom hem i söndags, helt utslagen av en jobbig magkatarr som inte ville släppa taget. Idag känner jag mig äntligen lite bättre och har orkat förflytta mig till skrivbordet istället. :) Har inte haft magkatarr sedan stressigaste tiden under gymnasiet för flera år sedan, så det blev ju en mysig walk down memory lane... not.

Funderar på om jag kan vagga bort en sväng till danssalen och kika på poppingklassen, komma ut lite. Skulle helst av allt ligga och mata igenom True Blood avsnitt, men jag har ju inte min hårddisk här. (Som förresten är lyckligt återfunnen på Veoilas hittegodsavdeling i Linköping - yaay!) Så vi får se vad jag orkar med. Om inte magen säger stopp och bara vill att jag lägger mg och sover lite till.

Den som lever får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0