annandag påsk



Hur mår ni? Jag känner mig faktiskt lite halvkrasslig i halsen, men det tänker jag fan inte erkänna! :D Kom precis in från att ha gått en runda vid Norrastugan med min fina Karro. Hon insisterade på att vi skulle ut och gå trots mörker och smådugg i luften, och vi hade faktiskt jättemysigt! Pratade om allt och kramade sedan länge. Nu flyttar hon till London, och förhoppningsvis kan jag komma och hälsa på henne i sommar!

Och innan dess hann jag också med att träffa söta rara Josenfiin! Saknat dig finis! Satt på det enda öppna kaféet i ett annat helt dött centrum och fikade länge. Pratade ifatt oss, uppdaterade och spaceade ut lite lagom! Synd att det blir så sällan man kan träffas, hon känns som bästa lillasystern jag aldrig hade. :)

Jag hann med en sväng upp till Grand Samarkand idag också, måste verkligen hitta ett par nya jeans att ersätta mina gamla favoriter med. De börjar bli riktigt slitna och har börjat dra sig konstigt i sömmarna, så nu är det verkligen dags. Hittade inget bra så jag får fortsätta letandet nån annan dag. Bah!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, hur länge stannar du kvar i växjö?:)

2012-04-09 @ 22:53:48
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0