sista septembersolen?

Hej fina! Är allt bra med er? Jag halvligger i sängen och tänkte snart gå och lägga mig, och jag känner mig lugn och harmonisk inombords. Jag och Johanna tog en riktigt fin longboardtur tidigare idag, vi måste passa på medan vädret är vackert och vägarna torra. Istället för att åka till Valla som vi brukar tog vi en lång väg som sträckte sig runt hela Sköldinge och bortanför. Galet vackert! Hagar, åkrar, skog och sjöar. Luften är frisk och jag känner hur hela min kropp mår bra av det.

Vi åkte och pratade om hur bra vi har det här. Jag är så glad att jag vågade bryta upp min trygga tillvaro i Växjö med allt vad det innebär. Fast jobb, lägenhet, vänner och familj. Detta är det bästa jag kan göra för mig själv just nu, jag kan verkligen hitta lugnet och tiden för att utveckla mig själv.






Kommentarer
Postat av: Amanda

fina bilder på dig elin:)<3

2011-09-15 @ 07:50:54
URL: http://samanda.myshowroom.se
Postat av: Fanny

ohhh vilka tjusiga bilder, det ser ju jätte mysigt ut. Den sista är mycket fiin, I like it! Hoppas allt är bäst, du är lite saknad bara så du vet!

2011-09-16 @ 23:10:24
URL: http://theworldsgreatestkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0