ni är inte vackrast i världen, men världen är vackrast i er



Emil Jensen dök upp på Åsa idag! Vi fick en alldeles gratis och jättebra konsert med skönaste snubbben ever. Han blandar mysvisor med stand up och poesi, och det är himlans bra alltihop. Måste nog spotifya upp killen lite, han hade riktigt mysiga låtar faktiskt. Han blev känd för ett tag sedan när han drog runt i Sverige på cykel (300 mil) och hade sin sommarturné, jag minns att jag läste om det då men jag har aldrig tagit mig tid att lyssna på honom direkt. Rrrrrekomenderas!

Annars hade vi en grym houseklass idag. Detta är nog första klassen jag har kännt mig riktigt  jävvla crappy. Eller förutom breakingen då men där är jag lite mer förberedd på det. Men jag ska fan ta tag i housen, det är så sjukt roligt men så sjuuukt svårt att få in ett bra flow - samtidigt som fotarbetet är galet. Love it though. 8) Just bring it on, jag ska ha session med min privatlärare miss Yo-yo. Sen ska jag fan bli grym. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0