mama africa

Vi har såkallade A-timmar typ en gång i månaden, vilket är en eftermiddag med aktiviteter som hela skolan är med på. Idag var det afrikanskt tema, man fick välja mellan att testa på dans eller trummor, lyssna på föreläsningar, gå på loppis och sådär. Jag tyckte det var mysigt. Jag testade trummorna, fett roligt! Vi hängde kvar lite med gambianerna som spelade och körde efteråt också. Grymt kul faktiskt. :D Ska visa mitt tröjfynd sen också, betalade bara 25 spänn för den. Älska att fynda! Och pengarna gick till en vänskola till Åsas i Tanzania wich is even better!


Elmaze var galet glad över att få trumma lite med balla djembetrummisar. 8)


WohoooO!

Kommentarer
Postat av: elmaze

Måste bara säga, DAMN vilken snygg bild du fått in där på mig. BAAAM, just like that! KÄÄÄÄÄÄNNER NI KÄRLEKEN? SER NI KÄRLEKEN? DENN FINNS INOM MIG OCH DIG:)

2011-09-07 @ 21:42:33
URL: http://elmaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0