bringin´ it back to the 90's!

Det var en jävligt bra fiesta igår! Alla gick in för det stenhårt, men me and my girls ägde stenhårt som TLC! Vi såg till att Scrubs spelades när vi kom, gjorde en storslagen entré och sen körde vi! Fett! Jag låter bilderna säga resten. :)


TLC are back again!


Hårfix innan. Jag hade till och med flätor som jag sedan tog ut får att få rätta looken. Mjau!


Dawda var en version av Steve Urkel. Neat.


Cape var fetingball. Bara för att hans garderob är to die for!


Hahaha! Så fiiina partytjejer! Snatch och Erika.


CROOOOWDEEEED!


Josefin körde på grunge och Elaine var mrrr G.


Me and my gals! :D Jag tappade färgen i pannan lite mot kvällen. Men vi hade så jävvla kul ändå!


Natasa var Lauren Hill, och så snygga paret Simpsons.


Workin' it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0