bakisgodiiiis!

Jag har mått jättebra hela dagen egenligen men eftersom alla andra har gått omkring i bakismode så smittade det liksom av sig lite så även jag blev halvseg. Josefin blev hämtad runt tvåtiden, och efter det satt jag mest ute i solen och chillade eller vid datorn. Kom tillbaka snart (om det går för sig ;D) och hälsa på igen! Jag, Johanna och Elmaze tog sedan longbordarna till Valla och köpte bakisgodis. Hängde lite utanför Tempo, spanade in koola kidzen på andra sidan gatan och tjötade. Bra slösöndag. :)

Lånade lite bilder av Johanna. :)






Kommentarer
Postat av: yooursofine

Det var fett najs i sköldinge! Akta, snart kanske ni inte blir av med mig.

2011-09-05 @ 19:55:42
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0