söndag


Igår, jag förvånas fortfarande över att det är så sjukt soligt och varmt - fast det redan är oktober!

Good evening people! Mår ni bra idag? Vi hade lite fest igår, verkligen jättetrevligt! Tog det hysat lugnt igår så jag vaknade och mådde finfint iallafall, skönt det. Men vi har ändå haft det ganska chilligt idag, mest plockat lite, tvättat och sådär. Jag har nog aldrig lyckats leva i nuet som jag gör här. Helgerna här är fetaste livsnjutarmarathonet, vilket är precis så nice som det låter! 8)


Pizzamakin'tiiime! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Haha :) Jag lever väl iallafall med nöd och näppe, läkarna behandlar migmed starka mediciner mot ngt dem inte vet vad det är, har gett mig sömnsvårigheter och hudutslag, så pappa ska med mig imorgon och skälla ut dem, (läkaren läste inte ens min journal innan) så ja, sådär är det,men försöker överleva, har bokat uppskrivning/körning nu, så snart har jag förhoppningsvis körkort:)

Finingen är inte min ännu, men kanske snart;)

Hur är det själv????:):)

2011-10-02 @ 21:35:09
URL: http://samanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0