sunny sunday

Vi har sån himla tur med vädret hela tiden, höstsoligt idag också. Jag, Johanna och Erika passade på att komma ifrån skolbubblan en stund och gick till fiket. Erika har en grym systemkamera och gillar att fota så vi stannade överallt på hemvägen och tog lite fina bilder. Så stor skillnad mot min egen kamera, går knappt att få dåliga bilder. Hade jag inte behövt spara alla pengar till LA hade jag nog fan köpt mig en egen systemis.

Träffade på en liten stilig kisse på vägen hem också, saknar min Charles jättemycket! Saknar att gosa ner näsan i hans mjuka päls, saknar att vakna till hans supergosande i mitt hår på morgonen och saknar att det alltid finns nån som kommer fram och hälsar när man kommer hem. ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0