Storyboard P





Jag är så jävla glad att jag går på Åsa just nu! Vi har precis haft workshop med Storyboard P från Brooklyn, hans första workshop ever faktiskt. Han hade en snubbe från BBC London med sig som filmade precis allt till en dokumentär om honom, och de intervjuade mig om dansen. Workshopen var awesome, hans still kallas mutation och är helt sjuka animations och glides, det ser ut som han flyter över golvet. Han körde lite för oss och det ser ut som att han växlar mellan människa, djur och monster hela tiden. AWESOME! :D

Han håller till i Stockholm i några dagar nu och ska hålla workshops på streetdancefestivalen Into The Groove på Lava. Tror han hade en workshop båda ikväll och imorgon kväll. Go go go ifall ni har möjlighet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer dokumentären att visas? :))

2011-10-27 @ 23:22:31
Postat av: elin har ordet

Jag har faktiskt ingen aning! ska försöka luska lite i det :)

2011-10-28 @ 00:09:41
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0