Pump Up The Battle 2011

Long time no see. Jag har haft lite annat för mig, så det har inte blivit av att jag har bloggat på ett tag. Bland annat så gjorde i princip hela klassen en dagsutflykt till Stockholm för att se finalen i Pump up the battle på Lava i torsdags. Vi drog direkt efter klass (vilken var för Yeya = gryyym!) i flera bilar, såg hela finalen, fikade med Freeze, Martin och klassen på Cafe 60 efteråt och åkte sedan hem igen. Daniel Mp kammade hem vinsten. Kul kväll!


Jag och fina flickorna på battlet.


Emma, Sofia och Johanna från klassen.


Och så passade jag på att fota dansarna medan de ändå posade. Yared, Flaco, Linda, Ken Fury, Martha och Niki.

Idag blev lockingen inställd, ganska skönt med sovmorgon med tanke på att vi kom hem sent inatt. Micha dök också upp vid femtiden  idag och hänger här tills imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0