parkour @ åsa



Hej fina cyberfriendz! Hoppas ni har haft en bra helg och festat hårt alternativt myst ner er i soffan! Som vanligt var det fiesta här ute i skogen i fredags, men igår tog jag det ändå ganska lugnt. Det var ett stort gäng som drog in till Katrineholm för att klubba, och vi var ett litet gäng som var kvar och hade det ganska nice. Vi bestämde oss för att hitta på något epic superfun för att ha något att konkurera med när de andra kom hem från K-town. Vi ville ju inte vara sämre menar jag. :)

Såååå vi var ute och körde lite parkour (som ni kan se på den asbra filmen!), vi var uppe i skogen vid spökhuset där jag började gråta för jag var så rädd, vi kollade in källaren och vinden på Rönnen utan att tända några lampor och tog ett glas vin ute på en trappa. Vi hade alltså en grym kväll fast vi inte klubbade! :D

Vad hade ni för er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0