it´s just one of thoose bulldays


At this very moment.

Har ni ätit många kanelbullar idag? För min del har det faktiskt bara blivit en sisådär en och en halv, än så länge. Jag har inte hunnit käka mer, har haft fullt upp precis hela dagen. Vi startade dagen med fyspass, känns som om det var på tiden. Sprang i spåret och jämförde tiden från auditionen - jag har förbättrat min varje gång! Yaay, happyface! Tyvärr lyckades jag trampa snett och få en lätt vrickning på högerfoten, så medan resten av klassen fortsatte att springa tre varv till ( en mil totalt - heja klassen!) så satt jag. Och var ledsen. Det finns inget värre än att inte få vara med! Oavsett om det är köttigt fyspass eller dansklass! Buhu! På breakingklassen efteråt tog jag det lite extra lugnt och övade på min turtle freeze när de andra körde top rocking. Känns bättre i foten nu though. :)

Sen har vi planerat lite inför Streetstar där vi ska ha monter, snackat ihop oss om ett dansjobb klassen har i Katrineholm imorgon och så. Hade sånglektion idag med, kändes bajsigt ett tag men gick över. Jag måste klämma i mer och sjunga med mer luft. Tills nästa gång ska jag och Elmaze knalla omkring och öva på att sjunga just luftigt och stort, vilket låter helt retarded. Heheh. Han sa att vi ska bli proffessionella sångare och dansare. Hälfen rätt där Mr P! :)

Nåväl. Det var cafékväll idag igen, friskvårdarnas tillfälle att fixa nåt kul till alla på skolan. Det blev ett jättequiz med alla möjliga frågor, och mitt lag förlorade big time. MEN vi fick fika och Johanna vann en massa godis = Elin får ändå smaka! 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0