god save the queen!



Good evening mi ladies and gentlemen! Elmaze var hyvens snäll och hjälpte mig fixa till mina naglar så här himla fint igår kväll! Det tog sin lilla tid och var pilligt så hon vägrade göra alla naglarna, fick nöja mig med varannan. Lovely, me so happy anyway though! Det finns inget som botar lite depp som färgglada naglar och en varm dusch/bad.

Idag har jag haft en riktigt dålig dag överlag, en sån där som inte går att förklaras, ni vet. Vi fick dansa för Yeya denna veckan också på hiphopen eftersom Robban är sjukskriven. Hon har grymma koreografier och bra material, men jag har liiite svårt för hennes attityd. Hon är snabb på att snapa och är allmänt ganska vass med kommentarer, kan slänga ur sig saker man inte borde. Jag var mest irriterad hela klassen, men lyckades faktiskt sätta det bra ändå. Allt för att hon minsann inte skulle säga eller ens tänka något dåligt om mig.. He he. Men oj vad jag saknar att ta koreografi ändå! Även om jag tycker bättre och bättre om freestyle för varje dag så är det ändå så fruktansvärt roligt att ta koreografi! Får nog försöka ta mig tiden (och skramla fram pengarna) så jag kan ta lite roliga workshops i Stockholm oftare.

Nååååväl. Ska snart sova, väntar bara på att Elmaze ska dyka upp hos mig. Johanna dog till Götet idag för att ha en weekend off Åsa, så jag och Elmaze tänkte ha sleepover. Hon är så seg bara! Jaja, GONATT! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0