tisdag 1 november


Fina tjockmagen.. :)

God morgon finisar! How are you? Jag känner mig lite lagom hurtig sådär, landade i Växjö vid åttatiden imorse och mötte sedan upp Spångis vid nio för att gå en runda med Saga. :) Myspys! Det känns alltid som att man har all tid i världen när man går upp tidigt, why oh why gör jag inte det här oftare? Jag känner mig som Alfons Åberg på kvällarna, "ska bara...", och "jag hinner detta också..."

Idag tänkte jag iallafall passa på att åka ner till gamla Kulturama och träna lite själv, och samtidigt passa på att hälsa på On Stagearna som skulle ha heldag där idag. Känns lite konstigt att inte längre ha nyckel till studion, så jag måste passa in tiderna till när någon är där. Men det blir nice! :D

Vad har ni för er idag? Har ni också ledigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0