that's what friends are for



Jag har haft en crappy dag idag, så jag bestämde mig för att take a day off. Tyvärr missade jag Damons hiphopklass, och jag hörde att den var grym, men det var väldigt skönt att komma ifrån danssalen ändå. Istället fick jag sällskap av Dawda framför nya avsnitt av True Blood. (Looooved it! Måste se om hela serien!) Jag måste nog se till att åka till Stockholm snart, känner att jag behöver lite miljöombyte och storstadshäng. Anyways, just nu hänger jag och Johanna med delar av favoritgänget, Dawda och Victor. It´s movietime på vårt rum och vi har superlång sovmorgon imorgon, så gött!

Hoppas er dag har varit solig och fin! :) Och natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0