just walk on by

Sover ni ännu? Jag ska snart krypa ner och lägga mig, är supertrött. Jag har varit jätteflummig hela dagen, sov inte så mycket inatt så jag var helt seg i huvudet under housen. Hehe. Det var en awesome klass iallafall, hade jättekul! Jag borde egentligen försöka komma ihåg att filma mig själv när jag dansar, mycket oftare. Det är asbra att titta tillbaka på för att utvecklas. Och kanske skulle ni tycka det var roligt att se också?

Imorgon har vi Yeya igen på hiphopen, tredje gången gillt. Kul att få dansa koreografi, det är så sällan nuförtiden Jag hoppas bara att hon taggar ner lite på den bichiga attityden som kommer fram lite då och då, stör ihjäl mig på det. Vi kommer antagligen få ha henne många gånger till under terminen, Robban som vi egentligen ska ha är sjukskriven. Men keep your fingers crossed för att hon tinar upp!


Yeyas stil, ingen koreografi vi har dansat dock.

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Lilla unge,

saknar dig och vill ha dig mer hemma.

men tycker att du ska lägga dig tidigare...

hoppas att dansfröken mjuknar och att det blir roligt.

2011-11-10 @ 19:49:20
Postat av: Elin

klart vi vill se dig dansa! :) kram!

2011-11-10 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0