friday, I´m in love!

Det är redan fredag folks! Jag har haft en jättemysig dag på stan, vädret har varit sådär perfekt höstkrispigt! Träffade först Karro och gick runt halva sjön och sen tillbaka. Vi körde lite photoshoots i träd och vid den stora discokulan i lagunen. Älskar idén med en jättediscokula i sjön faktiskt! Jättekonstigt och kul! :D Förferre vid sjön på somrarna kan ju inte misslyckas om ljuset får dansa fint från kulan. ♥

Anywaaay! Mötte sedan upp Johan och Elin för lite fika på Gusto. Jag fullkomligt älskar deras varma getostmacka med honung och valnötter, så gott! Så vi satt där och tjötade lite, var länge sedan jag träffade dem nu. De bor båda nere i Malmö/Lund och pluggar, så det blir väldigt sällan att jag kommer ner och hälsar på. Borde fan ta mig i kragen, har hört att festen ska vara grym där nere. :)

Nu ska jag snart bli upphämtad av brorsan, vi ska ha traditionsenlig svullokväll som back in the days. Pizza, snacks, cola och transformers på fetingTV. Ouff, sounds nice, right? :D Hoppas ni också får en bra kväll!


Karro är badass.


No words needed.


Tv-shop. Köp nu och få en på köpet!


Johan och Elin på Gusto!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ÄLSKAR discokulan! Ta mig till den!

2011-11-04 @ 18:16:26
URL: http://willbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0