charlie´s angels

Samtidigt som jag har det jätteslappt och skönt nu under lovet så känns det ändå lite småstressigt att försöka hinna med allt jag vill göra och träffa alla. Att komma hem vid halv nio  på kvällen och sedan dra iväg igen en timme efter känns nästan lite konstigt när det är så himla mörkt ute, som att dra iväg mitt i natten. :) Men jag gillar det, både höstmörkret och att få träffa some fabolous people. Jag ser bara fram emot allt mys under hösten med tända ljus och litervis med te, depressionerna kan ta sig i arslet! Eller vad säger ni?

Anyway, det slutade med att jag mötte upp Maja och Kajsa för en cider på PM ikväll. Trevligt! Vi satt och pratade om allt möjligt, och jag hoppas verkligen att Kajsa får ekonomi att gå ihop så hon kan komma upp och hälsa på! Vore så himla roligt! (Hör du det Kajsa! :D) Var hemma vid tolvtiden, och nu är jag så trött så jag knappt kan blogga. Så det får bli ett gonatt på er och ses imorron! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0